Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Ανεκδιήγητη επιχειρηματολογία

Όταν η κοινωνία στέλνει ηχηρότατα μηνύματα και ο πολιτικός ηγέτης αντί να βλέπει την καταιγίδα θεωρεί ότι απλώς είναι μια βροχούλα, τότε ο ηγέτης οφείλει ή να αλλάξει πορεία ή να παραιτηθεί. Αίσθηση προκελεί στη Γαλλία η επιχειρηματολογία του Γάλλου Πρωθυπουργού ότι για το πρόβλημα του Ασφαλιστικού φταίει το δημογραφικό, δηλαδή οι ηλικιωμένοι...Είναι μια καινοφανής επιχειρηματολογία που προετοιμάζει το έδαφος για την υιοθέτηση  απόψεων και νοοτροπιών που εφαρμόζοντο στην πάλαι ποτέ άγρια δύση: το κουρασμένο άλογο όταν γερνάει το...”αποσύρουμε’’ με το γνωστό από τις ταινίες σπαγγέτι και γουέστερν τρόπο, δηλαδή εκτελώντας το. Μόνο που στην  συγκεκριμένη περίπτωση, όταν επιρρίπτεις ευθύνες σε μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, καλλιεργώντας εμμέσως πλην σαφώς κλίμα κοινωνικού ρατσισμού, αυτομάτως θέτεις στο περιθώριο ανθρώπους που μόλις πριν από λίγα χρόνια ήταν ο μοχλός ανάπτυξης της κοινωνίας...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου