Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Νομάρχης Αιτωλ/νίας: ''Θα είμαι υποψήφιος Περιφερειάρχης''

Ξεχωριστό ενδιαφέρον αποκτά η μάχη του Καλλικράτη στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας και ειδικότερα στην Αιτωλ/νία. Είχαμε αναφέρει σε προηγούμενη ανάρτησή μας http://westnewspress.blogspot.com/2010/05/blog-post_4968.html το έντονο ενδιαφέρον πολλών μνηστήρων του ΠΑΣΟΚ αλλά και τις δημοσκοπήσεις που διενεργούνται. Νέα τροπή αποκτά η εσωκομματική διαπάλη στο ΠΑΣΟΚ , αφού ο νυν Νομάρχης Αιτωλ/νίας και εκ των παλαιοτέρων αυτοδιοικητικών στελεχών του ΠΑΣΟΚ, δηλώνει στην εφημερίδα ΑΙΧΜΗ του Μεσολογγίου ότι ''Το ότι έχω ένα ενδιαφέρον είναι γεγονός. Αυτό δεν είναι θέμα υποθέσεων. Είναι θέμα συγκεκριμένων ενεργειών. Εγώ παραιτήθηκα από γραμματέας Εσωτερικών στο ΠΑΣΟΚ εδώ και τρεις μήνες ακριβώς γι’ αυτό το λόγο. Γιατί θεωρώ ότι ήταν ασυμβίβαστο και πολιτικά ανήθικο να είμαι υποψήφιος για την περιφέρεια και να είμαι ταυτόχρονα και γραμματέας στο κόμμα που θα ορίζει τους υποψηφίους. Και έτσι υπέβαλα την παραίτησή μου''.

Πηγή :http://www.aixmi-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου